Certificări și Standarde de Excelență

 

Certificări și Standarde de Excelență

Prin colaborarea noastră cu un partener de producție distins și respectat, suntem în măsură să oferim produse care nu doar îndeplinesc, ci chiar depășesc cele mai riguroase standarde și certificări internaționale. Standardele de calitate și siguranță sunt pietrele de temelie ale procesului de producție și sunt reflectate în fiecare produs pe care îl oferim.

  • ISO 9001: Acest standard stabilește criteriile pentru un sistem de management al calității și demonstrează capacitatea de a furniza în mod consecvent produse și servicii care îndeplinesc cerințele clienților și reglementările aplicabile.

     

  • ISO 22000: Acesta este un standard internațional care definește cerințele necesare pentru a gestiona în mod eficient siguranța alimentelor și riscurile asociate, validând astfel securitatea și conformitatea produselor alimentare.

     

  • Bunele Practici de Producție (GMP): Aceste practici validează angajamentul de a asigura că produsele sunt produse în mod consistent și controlat, conform calității necesare pentru utilizarea lor prevăzută.

     

  • Bunele Practici de Igienă (GHP): Respectarea acestor practici evidențiază dedicația pentru a asigura că produsele noastre sunt fabricate, depozitate și transportate în condiții igienice optime, prevenind contaminarea și asigurând siguranța consumatorilor.

Aceste certificări nu reprezintă doar un set de reguli pe care le urmăm, ci sunt un testament al dedicării și angajamentului nostru față de clienți, oferind transparență și încredere în calitatea superioară a produselor și serviciilor noastre. Fiecare produs ce iese din unitățile noastre de producție este un simbol al excelenței și inovației în domeniul sănătății și bunăstării.

 

  -   ISO 9001 stabilește criteriile pentru un sistem de management al calității și este singurul standard din familie care poate fi certificat (deși aceasta nu este o cerință).Acest standard se bazează pe o serie de principii de management al calității, inclusiv o concentrare puternică asupra clienților, motivația și implicarea managementului de vârf, abordarea procesului și îmbunătățirea continuă. Aceste principii sunt explicate mai detaliat în principiile de management al calității ale ISO. Utilizarea ISO 9001 ajută la asigurarea faptului că clienții obțin produse și servicii consecvente și de bună calitate.

 -   GMP (Good Manufacturing Practices) reprezintă practicile necesare în vederea conformării cu liniile directoare recomandate de către agențiile care controlează autorizarea și în vederea obținerii avizării pentru fabricarea și vânzarea de produse alimentare, băuturi, produse cosmetice, produse farmaceutice, suplimente alimentare și dispozitive medicale. GMP furnizează cerințe minime pe care un producator trebuie să le îndeplinească pentru a se asigura că produsele sale sunt în mod constant de înalta calitate, de la lot la lot și pentru utilizarea prevăzută.Normele care guvernează fiecare industrie pot diferi semnificativ, însă scopul principal al GMP este întotdeauna să prevină producerea de daune utilizatorului final. În plus față de reglementările legale, Ghidul de Bune Practici de Producție – GMP aduce asigurarea unui produs final fără contaminare, aduce continuitate în fabricarea acestuia, precum și procese de fabricare bine documentate.Prin aplicarea Ghidului de Bune Practici de Producție (GMP), fabricantul trebuie să asigure personal bine instruit și să facă dovada că produsul a fost verificat pentru calitate mai mult decât în faza finală. Ghidul de Bune Practici de Producție (GMP) este de obicei implementat prin utilizarea eficientă a unui Sistem de Management al Calității (SMC).

 

 -  ISO 22000 este standardul internațional ce specifică cerințele care trebuie respectate de organizațiile implicate direct sau indirect în lanțul alimentar și care furnizează produse alimentare sau servicii care pot afecta siguranța alimentelor sau sănătatea consumatorilor.Standardul abordează sistemul de analiză a pericolelor și identificare a riscurilor care pot influența siguranța produselor alimentare sau a serviciilor. Este aplicabil pentru orice organizație din lanțul alimentar – producători, procesatori, transportatori, distribuitori de produse alimentare, dar și organizații conectate la lanțul alimentar prin produsele sau serviciile furnizate (producători de echipamente, ambalaje, agenţi de curățenie sau aditivi pentru industria alimentară).

  - Bune Practici de Igienă – GHP  - Sistemul de autocontrol prevăzut de lege se realizează numai în condițiile respectării bunelor practici de igienă, fără de care toate eforturile de asigurare a inocuității produselor ar fi zadarnice. De aceea tendința de management total al calității se observă și la nivelul acestei unități.Igiena alimentelor include măsuri pentru clădiri, utilaje, personal, tehnici de procesare, depozitare, transport, precum și impactul asupra mediului înconjurător care reprezintă o parte deosebit de importantă a conceptului HACCP.